T'estimo Barna






He estat en ciutats que m'han fascinat completament, d'altres que no tant, i d'altres que he arribat a detestar, però confeso que la primera vegada que vaig visitar Barcelona, va ser molt diferent a la resta de primeres vegades que visitava alguna altra ciutat. 



Recordo la primera vegada que vaig visitar Barna com el meu major somni fet realitat, tot el que vaig poder contemplar quan hi era en ella, era purament art en tota la seva essència. Mirava fascinada tota l'excel·lent arquitectura que la formava, i admirava totes les vistes que es podien observar des de qualsevol punt en què em trobés situada,  no podia creure el que veien els meus ulls i em preguntava sovint com podia haver-hi tant d'art i tanta bellesa en una sola ciutat. I sé que pot semblar extrany el fet d'odiar viure en una ciutat i al mateix temps viure enamorada d'una d'elles, i sí, estimo Barcelona com mai abans havia estimat una ciutat, estimo Barcelona perquè mai abans havía sentit allò que sent quan sóc caminant pels seus carrers i em paro hipnotitzada a contemplar cada racó d'ella, estimo Barcelona perquè és allí on vaig poder trobar-me a mí mateixa, per primera vegada vaig sentir eixe sentiment de correspondre a algún lloc en el món. T'estimo Barna i a tu  t'ho dec tot, perquè de tú neix la meva inspiració, perquè gràcies a tú puc sentir-me tal com sóc.




Comentaris